Agent balm Tasneem Tanjung Malim, Perak

Agent balm Tasneem Tanjung Malim, Perak

Assalamualaikum,

hai mommies hebat semua..
saya Anizhidayu binti Mohd Nazri, mudah mesra panggil je k.niz.

k.niz adalah pengedar balm tasneemnaturel balm baby no 1 di Malaysia.

Kenapa k.niz memilih balm tasneem untuk anak- anak?

NATURAL: ianya 100% menggunakan bahan semulajadi (minyak pati tumbuhan) , jadi k.niz tak risau kalau sapu selalu, xde dah isu overdose..

👍 MUDAH & MEMUDAHKAN: Mudah nak guna..sapu2 je.. tak perlu dah nak potong2 lemon bagai (sblm ni mmg potong lemon la kalau anak demam 🤭) ..mudah juga nak bawak travel.

👍 ADA KKM : selamat untuk anak2..dari newborn boleh guna tau..

👍 WANGI & SELESA : Tak memedihkan dan tak panas macam minyak telon yang lain. jadi, xdelah isu kulit baby tak tahan kan..

So, mommies yang nak dapatkan balm tasneem meh roger k.niz. di pelbagai channel pon hado.

🚴‍♂ COD: AREA UPSI TANJUNG MALIM .

🖱FB: Anizhidayu Mohd Nazri (https://www.facebook.com/tulip.biru.92)

🖥 FB PAGE: Kiddy Edutoys & Babykit (https://www.facebook.com/kiddyedutoys)

💈SHOPEE : https://shopee.com.my/aniznazri

www.wasap.my/60125144413/balmtasneem

Add Your Comment

CommentLuv badge

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No posts found.

Make sure this account has posts available on instagram.com.

Subscribe Our Newsletter!

AncoraThemes © 2020. All Rights Reserved.