Agent balm Tasneem Tanjung Malim, Perak

Assalamualaikum,

hai mommies hebat semua..
saya Anizhidayu binti Mohd Nazri, mudah mesra panggil je k.niz.

k.niz adalah pengedar balm tasneemnaturel balm baby no 1 di Malaysia.

Kenapa k.niz memilih balm tasneem untuk anak- anak?

NATURAL: ianya 100% menggunakan bahan semulajadi (minyak pati tumbuhan) , jadi k.niz tak risau kalau sapu selalu, xde dah isu overdose..

👍 MUDAH & MEMUDAHKAN: Mudah nak guna..sapu2 je.. tak perlu dah nak potong2 lemon bagai (sblm ni mmg potong lemon la kalau anak demam 🤭) ..mudah juga nak bawak travel.

👍 ADA KKM : selamat untuk anak2..dari newborn boleh guna tau..

👍 WANGI & SELESA : Tak memedihkan dan tak panas macam minyak telon yang lain. jadi, xdelah isu kulit baby tak tahan kan..

So, mommies yang nak dapatkan balm tasneem meh roger k.niz. di pelbagai channel pon hado.

🚴‍♂ COD: AREA UPSI TANJUNG MALIM .

🖱FB: Anizhidayu Mohd Nazri (https://www.facebook.com/tulip.biru.92)

🖥 FB PAGE: Kiddy Edutoys & Babykit (https://www.facebook.com/kiddyedutoys)

💈SHOPEE : https://shopee.com.my/aniznazri

www.wasap.my/60125144413/balmtasneem

What do you think?

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

No Comments Yet.

Produk Kami

Previous
Agent Balm Tasneem Naturel Melaka
Agent balm Tasneem Tanjung Malim, Perak

0
Your Cart