Agent balm Tasneem Tanjung Malim Perak

Assalamualaikum saya Anizhidayu binti Mohd Nazri agent balm Tasneem Tanjung Malim Perak.

Mudah mesra panggil je k.niz. Hai mommies hebat semua..

K.niz adalah pengedar balm Tasneem Naturel balm baby no 1 di Malaysia.

Kenapa K.niz memilih balm tasneem untuk anak- anak ?

  1. NATURAL: ianya 100% menggunakan bahan semulajadi (minyak pati tumbuhan) , jadi k.niz tak risau kalau sapu selalu, xde dah isu overdose..
  2.  MUDAH & MEMUDAHKAN: Mudah nak guna..sapu2 je.. tak perlu dah nak potong2 lemon bagai (sblm ni mmg potong lemon la kalau anak demam 🤭) ..mudah juga nak bawak travel.
  3. ADA KKM : selamat untuk anak2..dari newborn boleh guna tau.
  4. WANGI & SELESA : Tak memedihkan dan tak panas macam minyak telon yang lain. jadi, xdelah isu kulit baby tak tahan kan.

Hubungi K.Niz

Mommies yang nak dapatkan balm tasneem meh roger k.niz. di pelbagai channel pon hado.

🚴‍♂ COD: AREA UPSI TANJUNG MALIM .

🖱FB: Anizhidayu Mohd Nazri (https://www.facebook.com/tulip.biru.92)

🖥 FB PAGE: Kiddy Edutoys & Babykit (https://www.facebook.com/kiddyedutoys)

💈SHOPEE : https://shopee.com.my/aniznazri

Whatsapp K.Niz untuk info lanjut mengenai balm Tasneem www.wasap.my/60125144413/balmtasneem

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge
Scroll to Top